Bestellen bij Zeepster
Hieronder lees je de antwoorden op de meest gestelde vragen over het bestellen bij Zeepster. Heb je een andere vraag? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@zeepster.nl. We helpen je graag.
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
Geen zorgen, we helpen je er stap voor stap doorheen!
1. kies de producten die je wilt bestellen
2. Voeg de producten die je wilt bestellen toe aan je winkelmandje
3. Ga naar afrekenen en vul je adresgegevens in. Controleer goed of er geen fouten in staan
4. Kies je bezorgmethode. We maken gebruik van de bezorgservice van PostNL en DHL.
5. Betalen. Betalen kan veilig met ideal, bancontact of paypal.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je hebt net je bestelling geplaatst en denkt, Oeps! vergeten die ene shampoo toe te voegen. Je kunt je bestelling wijzigen totdat deze door ons is verwerkt. Stuur daarom zo snel mogelijk een mailtje naar klantenservice@zeepster.nl
Ik heb geen mailadres ontvangen met een bevestiging.
Kijk eerst in je spamfolder. Af en toe beland de mail daar. Whitelist ons mailadres om dit in de toekomst te voorkomen.
Gmail
Login bij mail.google.com. Klik op het tandwiel > bekijk alle instellingen.
Ga vervolgens naar de instelling ” filter en blokkeer adressen”. Selecteer “maak nieuw filter”.
Vul bij “Van” in: info@zeepster.nl en klantenservice@zeepster.nl in. Klik op “maak filter”. Vink aan: “markeer nooit als spam”
Outlook
Ga via een webbrowser (bijvoorbeeld chrome of safari) naar je outlook mailbox en log in. Klik vervolgens op het tandwiel > “bekijk alle outlook instellingen” > mail > junk mail. Daar staat: veilige afzenders en domeinen. Vul daar als domein zeepster.nl in. Opslaan en voila!
Eigen mailadres. Heb je een custom mailadres zoals info@zeepster.nl? Informeer bij je hostingpartij of web-beheerder naar de te volgen stappen.
Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
We verzenden je bestelling zo spoedig mogelijk. Meer informatie vind je op de pagina levertijd en verzendkosten.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Dat kan onder bepaalde voorwaarden. Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na aankoop zonder opgaaf van reden retourneren. Meld je retour aan via klantenservice@zeepster.nl. Na het aanmelden dien je de producten binnen 14 dagen op te sturen. Je maakt hiervoor zelf een verzendlabel aan bij een vervoerder die jij kiest. De kosten zijn afhankelijk van de gekozen verzendmethode (PostNL of DHL).
Zodra het pakket bij ons binnen is controleren we de producten. Als de verpakking nog intact is en de producten ongebruikt zijn en nog heel, dan betalen we je aankoopbedrag + eventuele verzendkosten van je bestelling terug. De retourkosten zijn wel voor jouw rekening. Meer informatie over de rechten en plichten bij het retourneren lees je op de pagina ruilen en retour.
Waar is mijn bestelling?
Al onze bestellingen worden verzonden met track en trace. Je ontvangt een e-mail met track en trace gegevens zodra het pakket door de verzendservice is geregistreerd.
Welke betaalmethoden hebben jullie?
Bij Zeepster kan je met ideal en paypal betalen. Voor achteraf betalen maken we gebruik van de service van billink